top of page

נאמוס | Nammos

כבר זמן רב שיש לי חשק לסושי טוב, איכותי, עם דגים טריים. לפני המון שנים אחד המקומות שאני ומאסטר המסעדות (אבא שלי כמובן) היינו מגיעים אליו הכי הרבה היה מסעדת נאמוס. מרגע פתיחתה גילינו איכות בלתי מתפשרת שמלווה במחירים יקרים משמעותית מהשוק. אבל היה לנו טעים, אז חזרנו פעם אחר פעם.


את החשק הנוכחי בחרתי לחזור ולממש בנאמוס, אחרי זמן רב בו לא חוויתי את המסעדה. כשאני עדיין זוכרת רולים אהובים ואת האיכות הזאת שאפיינה אותם, וקיוויתי שגם הפעם התפריט והאיכות נשארו. ואכן, התפריט עדיין מאוד עשיר, עם המון אסיאתי, שמושך יותר לכיוון היפני, אבל לשם שינוי שילוב של ווייב הניו סטייל שבדרך כלל אני פחות מתחברת אליו.


מאחר והיינו חדורות מטרה לאכול סושי והרבה ממנו ישר הפננו מבט לאזור הסושי שבתפריט, אבל במקום לבחור לעצמנו את מבנה הארוחה, החלטנו ללכת על אחת הקומבינציות הנקראת "מגש קצר", בעלות של 490₪. היא כוללת 2 סוגי סשימי, 3 יח׳ ניגירי ו-4 סוגי רולים. לפני שאני צוללת לפרטים, שימו לב שכאשר בוחרים את המגש אפשר לבחור מסלול כשר או לא כשר, ולא ניתן לשנות את הקומבינציה, אז אם יש מרכיבים שאתם לא אוהבים או מעדיפים להימנע מהם תוודאו שהם אינם קיימים ברולים שתקבלו.

כבר זמן רב שיש לי חשק לסושי טוב, איכותי, עם דגים טריים. לפני המון שנים אחד המקומות שאני ומאסטר המסעדות (אבא שלי כמובן) היינו מגיעים אליו הכי הרבה היה מסעדת נאמוס. מרגע פתיחתה גילינו איכות בלתי מתפשרת שמלווה במחירים יקרים משמעותית מהשוק. אבל היה טעים אז חזרנו פעם אחר פעם.     את החשק הנוכחי בחרתי לחזור ולממש בנאמוס, אחרי זמן רב בו לא חוויתי את המסעדה. כשאני עדיין זוכרת רולים אהובים ואת האיכות הזאת שאפיינה אותם, וקיוויתי שגם הפעם התפריט והאיכות נשארו. עם הגעתי נוכחתי לגלות שהתפריט עדיין מאוד עשיר, עם המון אסיאתי, שמושך יותר לכיוון היפני, אבל לשם שינוי שילוב של ווייב הניו סטייל שבדרך כלל אני פחות מתחברת אליו.    מאחר והיינו חדורות מטרה לאכול סושי והרבה ממנו ישר הפננו מבט לאזור הסושי שבתפריט, אבל במקום לבחור לעצמנו את מבנה הארוחה, החלטנו ללכת על אחת הקומבינציות הנקראת מגש קצר, בעלות של 490₪. היא כוללת 2 סוגי סשימי, 3 יח׳ ניגירי ו-4 סוגי רולים. לפני שאני צוללת לפרטים, שימו לב שכאשר בוחרים את האופציה הזאת אפשר לבחור מסלול כשר או לא כשר, ולא ניתן לשנות את הקומבינציה, אז אם יש מרכיבים שאתם לא אוהבים או מעדיפים להימנע מהם תוודאו שהם אינם קיימים ברולים שתקבלו. נמאוס. NAMMOS. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

הזמנו את המגש, חיכינו בערך 20 דק׳ להכנתו, ואז הוא הגיע, עם כל הכלול בו, כשהוא נוצץ, מפתה, מסודר מהמם על המגש ומאוד מזמין ומרשים.


הסשימי היה סלמון וטונה (שווי 116 ₪), הניגירי היה של סלמון (שווי 72 ₪), ואפרט לכם גם על הרולים.

הזמנו את המגש, חיכינו בערך 20 דק׳ להכנתו, ואז הוא הגיע, עם כל הכלול בו, כשהוא נוצץ, מפתה, מסודר מהמם על המגש ומאוד מזמין ומרשים.    הסשימי היה סלמון וטונה (שווי 116 ₪), הניגירי היה של סלמון (שווי 72 ₪), ואפרט לכם גם על הרולים. נאמוס. NAMMOS. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

ספייסי טונה רול (שווי 94 ₪), עם אבוקדו, שבבי טמפורה, טוביקו, מלפפון עטוף בטונה, וואסבי וספייסי מיונז. רול שנחקק עמוק בזכרוני ונשאר טעים בטירוף, בדיוק כפי שזכרתי אותו.


סלמון מיסו רול (שווי 84 ₪), עם סלמון, מלפפון, אבוקדו, שבבי טמפורה, וטאקוואן עטוף בסלמון, ספייסי מיסו ושבבי אפונת וואסבי מעל. מגוון מרקמים, טעמים רכים, רול טעים מאוד.


לוקוס כמהין רול (שווי 98 ₪), לוקוס בפנקו, שבבי בצל וטמפורה, מלפפון, כמהין, עטוף באבוקדו ושומשום שחור מעל. הכמהין לא השתלט על הטעם, כמו שפחדנו שיקרה, אלא הוא היה הפתעה נעימה, ואפילו עם היותו בכיוון הניו סטייל עדיין הצליח לענג לי את החך.

ספייסי טונה רול (שווי 94 ₪), עם אבוקדו, שבבי טמפורה, טוביקו, מלפפון עטוף בטונה, וואסבי וספייסי מיונז. רול שנחקק עמוק בזכרוני ונשאר טעים בטירוף, בדיוק כפי שזכרתי אותו.     סלמון מיסו רול (שווי 84 ₪), עם סלמון, מלפפון, אבוקדו, שבבי טמפורה, וטאקוואן עטוף בסלמון, ספייסי מיסו ושבבי אפונת וואסבי מעל. מגוון מרקמים, טעמים רכים, רול טעים מאוד.     לוקוס כמהין רול (שווי 98 ₪), לוקוס בפנקו, שבבי בצל וטמפורה, מלפפון, כמהין, עטוף באבוקדו ושומשום שחור מעל. הכמהין לא השתלט על הטעם, כמו שפחדנו שיקרה, אלא הוא היה הפתעה נעימה, ואפילו עם היותו בכיוון הניו סטייל עדיין הצליח לענג לי את החך. נאמוס. NAMMOS. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

נאמוס סלמון סנדוויץ׳ (שווי 95 ₪), מיקס אורז, סלמון, אבוקדו ומוצרלה עטוף בטמפורה. הוא היה טעים בסה״כ, אבל בלי למצמץ הייתי מחליפה אותו לרול אחר בתפריט. אני פחות בחורה של סנדוויץ׳ סושי, ושילוב המוצרלה פחות עשה לי את זה, היא לא הייתה לי רלוונטית לתמהיל של המרכיבים מבחינה מרקמית.


לקראת הפעם הבאה אני רושמת לעצמי שמעתה והלאה אני הולכת רק על המגשים של נאמוס. מיקס מאוד משביע, היינו זוג, והכל היה ממש טעים, טרי ונהדר. אם תסכמו את המחירים גם תבחינו בכך שהמגש יותר נחמד כלכלית.


מדובר ב#yammmmm


0 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page