top of page

מיס צ'ו | Miss Chu

הגעתי למסעדה חדשה בבנימינה, מיס צ׳ו. פתח אותה השף אלון ליפינסקי, שף שעוסק בשנים האחרונות בארוחות הסובבות את המטבח הויאטנמי, וכעת פתח מסעדה הפתוחה גם לקהל הרחב. היא פתוחה כמעט חודש, יומיים-שלושה בשבוע, ולהבנתי נמצאת עדיין בתקופת הרצה, שבסופה אני מקווה שילמדו קצת יותר את רזי השירות וניהול המסעדה ואף ידייקו מעט את הטעמים.

הגעתי למסעדה חדשה בבנימינה, מיס צ׳ו. היא פתוחה כמעט חודש, יומיים-שלושה בשבוע, ולהבנתי נמצאת עדיין בתקופת הרצה, שבסופה אני מקווה שילמדו קצת יותר את רזי השירות וניהול המסעדה ואף ידייקו מעט את הטעמים. מיס צ'ו. MISS CHU. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

מובן לי שהמסעדה חדשה, ואתם יודעים שאני נמנעת מהגעה למסעדות עם פתיחתן, ולכן אולי גם אדרש להיות עדינה יותר עם הביקורת, אבל כשהשירות הוא חובבני וההסבר הוא תקופת הרצה, אז גם המחירים בתפריט אמורים להיות מחירי הרצה. אבל להרגשתי הם היו יקרים, אולי כדי לקיים את הרומנטיקה של פתיחת המקום למספר ימים מוגבלים בשבוע.


נכון לכרגע השירות טעון שיפור בצורה משמעותית, הזמנו מקום אבל לא הייתה מארחת בכניסה, כך נוצר כאוס עם חיפוש האחראי על ההושבה שלנו ולאן עלינו לפנות. בסוף מצאנו את הדרך, התיישבנו על הבר, שהוא בדרך כלל המקום האהוב עלי, אבל לא הפעם. שטח הבר גם ככה קטן, ועליו, ממש ממולנו, באקט שהרגיש פולשני ולא נעים, הכינו הברמנים את כל השתייה, הקוקטיילים והמזיגות של כל המסעדה, הכינו וניקו, הכינו וניקו, וחוזר חלילה. המקום איננו בר אסיאתי, הוא בכל זאת מסעדה, אפשר להכין את הכל על הנירוסטה וזאת הייתה תחושה לא נעימה.


ברמת השירות, כל בקשה נענתה לאחר זמן רב מדי, לא חולקו מפיות או מגבונים בעת הצורך או בעת מנות שמצריכות אותם, ואם אני ממש מפרטת ונכנסת לדקויות אז גם האקוסטיקה לא טובה וחשוב לשפר אותה כדי שגם החוויה תשתפר.


התפריט איננו גדול, כולל דגים, בשר, פירות ים ועוד. אנחנו בחרנו לקחת מגוון של מנות יחסית שונות כדי להבין את הכיוון.


האנוי קריספי רול (62 ₪), רול רשת פריך במילוי פרגית קצוצה, אטריות שעועית, פטריות, ג׳ינג׳ר, למון גראס ובצל ירוק, עם רוטב של נוק צ׳אם צ׳ילי ונענע. מדובר במנה שבה לקחו 2 יחידות רול, חתכו אותן לחצי, הכינו אותן דקות דקות, תמחרו בהגזמה ואחרי זה גם חתכו מרושל בהגשה שפחות הרגישה לי מפתה. אבל אם אני כן מדרגת מבחינת הטעמים, זאת כן מנה טעימה, עם קריספיות טובה ורוטב מדויק. #yammmmm

מובן לי שהמסעדה חדשה, ואתם יודעים שאני נמנעת מהגעה למסעדות עם פתיחתן, ולכן אולי גם אדרש להיות עדינה יותר עם הביקורת, אבל כשהשירות הוא חובבני וההסבר הוא תקופת הרצה, אז גם המחירים בתפריט אמורים להיות מחירי הרצה. אבל להרגשתי הם היו יקרים, אולי כדי לקיים את הרומנטיקה של פתיחת המקום למספר ימים מוגבלים בשבוע.    נכון לכרגע השירות טעון שיפור בצורה משמעותית, הזמנו מקום אבל לא הייתה מארחת בכניסה, כך נוצר כאוס עם חיפוש האחראי על ההושבה שלנו ולאן עלינו לפנות. בסוף מצאנו את הדרך, התיישבנו על הבר, שהוא בדרך כלל המקום האהוב עלי, אבל לא הפעם. שטח הבר גם ככה קטן, ועליו, ממש ממולנו, באקט שהרגיש פולשני ולא נעים, הכינו הברמנים את כל השתייה, הקוקטיילים והמזיגות של כל המסעדה, הכינו וניקו, הכינו וניקו, וחוזר חלילה. המקום איננו בר אסיאתי, הוא בכל זאת מסעדה, אפשר להכין את הכל על הנירוסטה וזאת הייתה תחושה לא נעימה.    ברמת השירות, כל בקשה נענתה לאחר זמן רב מדי, לא חולקו מפיות או מגבונים בעת הצורך או בעת מנות שמצריכות אותם, ואם אני ממש מפרטת ונכנסת לדקויות אז גם האקוסטיקה לא טובה וחשוב לשפר אותה כדי שגם החוויה תשתפר.    התפריט איננו גדול, כולל דגים, בשר, פירות ים ועוד. אנחנו בחרנו לקחת מגוון של מנות יחסית שונות כדי להבין את הכיוון.    האנוי קריספי רול (62 ₪), רול רשת פריך במילוי פרגית קצוצה, אטריות שעועית, פטריות, ג׳ינג׳ר, למון גראס ובצל ירוק, עם רוטב של נוק צ׳אם צ׳ילי ונענע. מדובר במנה שבה לקחו 2 יחידות רול, חתכו אותן לחצי, הכינו אותן דקות דקות, תמחרו בהגזמה ואחרי זה גם חתכו מרושל בהגשה שפחות הרגישה לי מפתה. אבל אם אני כן מדרגת מבחינת הטעמים, זאת כן מנה טעימה, עם קריספיות טובה ורוטב מדויק. מיס צ'ו. MISS CHU. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סלט אשכולית ואטריות שעועית (62 ₪), עם מלפפון, גזר, בצל סגול, צ׳ילי אדום, נענע, בזיליקום תאילנדי, כוסברה, וקריספי שאלוט ברוטב נוק צ׳אם. סלט טעים, אבל מעט משעמם ויחסית סטנדרטי. #yammmmm

סלט אשכולית ואטריות שעועית (62 ₪), עם מלפפון, גזר, בצל סגול, צ׳ילי אדום, נענע, בזיליקום תאילנדי, כוסברה, וקריספי שאלוט ברוטב נוק צ׳אם. סלט טעים, אבל מעט משעמם ויחסית סטנדרטי. מיס צ'ו. MISS CHU. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סשימי טונה אדומה (72 ₪), עם אננס, מלפפון, צ׳ילי, ג׳ינג׳ר כבוש, אפונת וואסבי ובצל ירוק ברוטב פונזו חריף מתוק. הסשימי הרגיש לי יקר מדי ביחס לכמות הדג שבצלחת, אבל כן היה טעים בטעמים, עם מבנה מרקמים מעניין. #yammmmm

סשימי טונה אדומה (72 ₪), עם אננס, מלפפון, צ׳ילי, ג׳ינג׳ר כבוש, אפונת וואסבי ובצל ירוק ברוטב פונזו חריף מתוק. הסשימי הרגיש לי יקר מדי ביחס לכמות הדג שבצלחת, אבל כן היה טעים בטעמים, עם מבנה מרקמים מעניין. מיס צ'ו. MISS CHU. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סייגון ביף נודלס (82 ₪), אטריות ביצים מוקפצות עם אונטריב מפורק, שום, ג׳ינג׳ר, בצל סגול, פלפלים, ברוקולי, צ׳ילי ובוטנים, בקרמל סויה וחלב קוקוס. כל מרכיב בפני עצמו היה טעים, אטריות הנודלס היו טעימות, גם הבקר עצמו היה טעים, אבל המנה כמנה הייתה מאוד מאוד מתוקה. צריך למצוא את הדרך לאזן אותה מעט. #yammmmm

סייגון ביף נודלס (82 ₪), אטריות ביצים מוקפצות עם אונטריב מפורק, שום, ג׳ינג׳ר, בצל סגול, פלפלים, ברוקולי, צ׳ילי ובוטנים, בקרמל סויה וחלב קוקוס. כל מרכיב בפני עצמו היה טעים, אטריות הנודלס היו טעימות, גם הבקר עצמו היה טעים, אבל המנה כמנה הייתה מאוד מאוד מתוקה. צריך למצוא את הדרך לאזן אותה מעט. מיס צ'ו. MISS CHU. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קארי בקר, ברוקולי ודלעת (88 ₪), נתחי בקר בקארי ירוק, חלב קוקוס, כוסברה, גלנגל, ג׳ינג׳ר, ליים, דלעת, בצל סגול וברוקולי עם אורז מאודה. הקארי היה טעים ויחסית מאוזן בטעמים, אבל הבקר הופיע בחיתוך פחות נעים לפה, עם המון שומן בצמוד אליו, ולכן המרקם גם פחות הסתדר. #yammmmm

קארי בקר, ברוקולי ודלעת (88 ₪), נתחי בקר בקארי ירוק, חלב קוקוס, כוסברה, גלנגל, ג׳ינג׳ר, ליים, דלעת, בצל סגול וברוקולי עם אורז מאודה. הקארי היה טעים ויחסית מאוזן בטעמים, אבל הבקר הופיע בחיתוך פחות נעים לפה, עם המון שומן בצמוד אליו, ולכן המרקם גם פחות הסתדר. מיס צ'ו. MISS CHU. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

אסכם ואגיד שהתפריט הרגיש לי פחות הרפתקני, פחות ויאטנם. להמשך אפשר לדאוג גם לקינוח פרווה שיהיה מספיק מעניין (האופציה של סורבה וסלט פירות פחות עשתה לי את זה).


מדובר ב#yammmmm


7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentários


bottom of page