top of page

בראנץ' בצמח

הגעתי שוב למסעדת צמח, הפעם לאחד מאירועי הבר מצווה של קבוצת מחניודה שבו שף אורי נבון הגיע לנהל את המטבח במקום אסף סרי. אמנם היה אירוע מרגש, אבל בתכל'ס הגעתי כדי לבדוק את ארוחת הבראנץ׳ ששמעתי עליה רבות וידעתי שאני חייבת לנסות בקרוב, ואיתה לפתוח את קטגוריית הבראנץ' החדשה שלי.


אז סוף סוף הגעתי וישר התחלתי כמובן בבחינת התפריט. קיימות בו כמה אופציות להנות מהבראנץ׳, הזמנה של ארוחת בוקר זוגית בעלות של 200₪, שכוללת צלוחיות קטנות עם פרנבון, מנה ראשונה לבחירה, שתי מנות של בוקר טוב שהן קצת יותר גדולות ותפקידן לאפשר לנו לאכול משהו מושחת וטעים שלא יאפשר לנו לזוז אחר כך, משהו מתוק בקטנה, קפה ומיץ סחוט טבעי או שפשוט מוותרים על כל השפע ומזמינים מהתפריט כל מה שזורם. אני מניחה שהבנתם לבד שהחלטתי להזמין את הארוחת בוקר הזוגית ולהתפנק במקסימום.


המלצה חמה לפני שממשיכים, תגיעו למסעדה 3 או 4 אנשים, השולחנות שמיועדים ל-2 אנשים קטנים ולא נעימים לחלוקה של שפע ארוחת הבוקר. אם כבר הגעתם זוג אז תשבו על הבר, בטוחה שזאת חוויה אחרת לגמרי.


לשולחן הגיעו הפרנבון יחד עם כמה צלוחיות קטנות של זיתים, עגבנייה ברכז רימונים, טחינה וסחוג, ריבת שומר וקממבר, ברולה חצילים, סקורדליה ופטריות. אחלה פתיחים שקשה להפסיק לאכול. הייתי מוותרת על הזיתים והפטריות אבל באמת שכל השאר היה ממש טעים וקצת חידש את כל הקונספט הרגיל של פתיחת שולחן לארוחת בוקר והצלוחיות הנדושות שמגיעות בדר״כ לשולחן. #yammmmm

הגעתי שוב למסעדת צמח, הפעם לאחד מאירועי הבר מצווה של קבוצת מחניודה שבו שף אורי נבון הגיע לנהל את המטבח במקום אסף סרי. אמנם היה אירוע מרגש אבל בתכל'ס הגעתי כדי לבדוק את ארוחת הבראנץ׳ ששמעתי עליה רבות וידעתי שאני חייבת לנסות בקרוב.  אז סוף סוף הגעתי וישר התחלתי כמובן בבחינת התפריט. קיימות בו כמה אופציות להנות מהבראנץ׳, הזמנה של ארוחת בוקר זוגית בעלות של 200₪, שכוללת צלוחיות קטנות עם פרנבון, מנה ראשונה לבחירה, שתי מנות של בוקר טוב שהן קצת יותר גדולות ותפקידן לאפשר לנו לאכול משהו מושחת וטעים שלא יאפשר לנו לזוז אחר כך, משהו מתוק בקטנה, קפה ומיץ סחוט טבעי או שפשוט מוותרים על כל השפע ומזמינים מהתפריט כל מה שזורם. אני מניחה שהבנתם לבד שהחלטתי להזמין את הארוחת בוקר הזוגית ולהתפנק במקסימום.  המלצה חמה לפני שממשיכים, תגיעו למסעדה 3 או 4 אנשים, השולחנות שמיועדים ל-2 אנשים קטנים ולא נעימים לחלוקה של שפע ארוחת הבוקר. אם כבר הגעתם זוג אז תשבו על הבר, בטוחה שזאת חוויה אחרת לגמרי.  לשולחן הגיעו הפרנבון יחד עם כמה צלוחיות קטנות של זיתים, עגבנייה ברכז רימונים, טחינה וסחוג, ריבת שומר וקממבר, ברולה חצילים, סקורדליה ופטריות. אחלה פתיחים שקשה להפסיק לאכול. הייתי מוותרת על הזיתים והפטריות אבל באמת שכל השאר היה ממש טעים וקצת חידש את כל הקונספט הרגיל של פתיחת שולחן לארוחת בוקר והצלוחיות הנדושות שמגיעות בדר״כ לשולחן. צמח. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

המשכנו עם המנה שהזמנו מהראשונות, מנה של טרטר חציל, עם איירן מלפפונים, פיסטוק, שילוש קדוש ופיתה קראנץ׳. מנה שממש התגעגעתי אליה מהפעם האחרונה שלי בצמח. קלילה, מרעננת, מגוונת במרקמים וטעימה ברמות. #yammmmm

המשכנו עם המנה שהזמנו מהראשונות, מנה של טרטר חציל, עם איירן מלפפונים, פיסטוק, שילוש קדוש ופיתה קראנץ׳. מנה שממש התגעגעתי אליה מהפעם האחרונה שלי בצמח. קלילה, מרעננת, מגוונת במרקמים וטעימה ברמות. צמח. TZEMAH. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

המשכנו למנות של בוקר טוב, הזמנו 3 מנות (בארוחה כלולות רק 2).

קובנדיקטוס, תבשיל מנגולד בחמאה, ביצה עלומה והולנדייז. זה בעצם מימוש חלום השחיטות של ארוחת בוקר, פרוסה רכה מלמטה, מעליה רכות של מנגולד, ביצה שנשפכת באלגנטיות מהממת והולנדייז שמקפיץ את כל הטעם. א מ א ל׳ה. #yammmmm

המשכנו למנות של בוקר טוב, הזמנו 3 מנות (בארוחה כלולות רק 2). קובנדיקטוס, תבשיל מנגולד בחמאה, ביצה עלומה והולנדייז. זה בעצם מימוש חלום השחיטות של ארוחת בוקר, פרוסה רכה מלמטה, מעליה רכות של מנגולד, ביצה שנשפכת באלגנטיות מהממת והולנדייז שמקפיץ את כל הטעם. א מ א ל׳ה. צמח. TZEMAH. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סביח בלי תסביך, עם חצילים, תפוח אדמה, ירוקים וטחימבה. מנה שפחות התחברתי אליה. התפוח אדמה היה מעין לביבה שעבדה לי נחמד בפני עצמה והחציל היה חמוד בפני עצמו אבל לא ראיתי קשר לשילוב ביניהם, אז זה פחות זרם לי. #yammmmm

סביח בלי תסביך, עם חצילים, תפוח אדמה, ירוקים וטחימבה. מנה שפחות התחברתי אליה. התפוח אדמה היה מעין לביבה שעבדה לי נחמד בפני עצמה והחציל היה חמוד בפני עצמו אבל לא ראיתי קשר לשילוב ביניהם, אז זה פחות זרם לי. צמח. TZEMAH. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

פרנץ׳ טוסט צמח, עם קצפת עשירה ופירות אדומים. מנה כביכול פשוטה אבל טעימה ומלאה ברכות כיפית והיא גם הייתה סיום מתוק מדויק לארוחה. אמיתי שלא הרגשתי שאני זקוקה לקינוח אחריה. יאמ. #yammmmm

פרנץ׳ טוסט צמח, עם קצפת עשירה ופירות אדומים. מנה כביכול פשוטה אבל טעימה ומלאה ברכות כיפית והיא גם הייתה סיום מתוק מדויק לארוחה. אמיתי שלא הרגשתי שאני זקוקה לקינוח אחריה. יאמ. צמח. TZEMAH. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

את הארוחה סיימנו עם קפה, שני קוראסונים ועוגיות ריפאעת. אפשר היה להישאר רק עם קפה, הקרואסונים ממש לא זרמו וכמעט גרמו לי לשכוח את כל הטוב שהיה לפניהם. #yammmmm

את הארוחה סיימנו עם קפה, שני קוראסונים ועוגיות ריפאעת. אפשר היה להישאר רק עם קפה, הקרואסונים ממש לא זרמו וכמעט גרמו לי לשכוח את כל הטוב שהיה לפניהם. צמח. TZEMAH. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

אני לגמרי יכולה להבין את הביקורות שהבראנץ׳ הזה קיבל, לגמרי בצדק. אני אפילו מצטערת שלא אכלתי את כל המנות של הבוקר טוב כי הן נשמעות מטורפות ואחרי שגם ראיתי כמה תמונות שלהן אז בכלל. תגיעו ותשתגעו.


מדובר ב#yammmmm



1,635 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page