top of page

מילה | Mila

הגעתי סוף סוף למסעדת מילה, מסעדה כשרה במתחם בסביון, שנפתחה יחסית לאחרונה, ובראשה השף יונתן שרביט, שככל הנראה מרביתכם תזכרו אותו כפיינליסט בולט בתכנית הריאליטי משחקי השף. את האוכל של יונתן אכלתי גם בפופ אפ הקיץ שהוביל בריזורט דן קיסריה, בצ׳אטה, והיה מעולה, כשגם הוא היה כשר, ולכן הגעתי למילה עם ציפיות בהתאם.

הגעתי סוף סוף למסעדת מילה, מסעדה כשרה במתחם בסביון, שנפתחה יחסית לאחרונה, ובראשה השף יונתן שרביט, שככל הנראה מרביתכם תזכרו אותו כפיינליסט בולט בתכנית הריאליטי משחקי השף. את האוכל של יונתן אכלתי גם בפופ אפ הקיץ שהוביל בריזורט דן קיסריה, בצ׳אטה, והיה מעולה, כשגם הוא היה כשר, ולכן הגעתי למילה עם ציפיות בהתאם. מילה. MILA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

המסעדה התחילה את דרכה עם ארוחות בוקר, לאט לאט הצטרפו אליהן גם ארוחות הצהריים והמשיכה עם ארוחות ערב מוקפדות, ושימו לב לסקופ הבא - בקרוב תיפתח גם קונדיטוריה צמודה וגלידריה. אהבתי.


היא מעוצבת ונעימה מאוד לישיבה, עם מטבח פתוח שמאפשר צפייה בעשייה המרשימה של צוות המטבח, והשירות של המלצרית שלנו שלי היה ידעני ומקצועי והעצים מאוד את החוויה, אז תודה גם לשלי.

המסעדה התחילה את דרכה עם ארוחות בוקר, לאט לאט הצטרפו אליהן גם ארוחות הצהריים והמשיכה עם ארוחות ערב מוקפדות, ושימו לב לסקופ הבא - בקרוב תיפתח גם קונדיטוריה צמודה וגלידריה. אהבתי.  היא מעוצבת ונעימה מאוד לישיבה, עם מטבח פתוח שמאפשר צפייה בעשייה המרשימה של צוות המטבח, והשירות של המלצרית שלנו שלי היה ידעני ומקצועי והעצים מאוד את החוויה, אז תודה גם לשלי. מילה. MILA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

התפריט חלבי דגים, מגוון, מתחיל ממנות ביס קטנות ומתגבר, עם מנות שמתאימות לחלוקה ומשלבות נגיעות איטלקיות, צרפתיות וים תיכוניות, ומנות או טעמים מוכרים עם טוויסטים מסקרנים, שלשמחתי השכיחו את הטייטל הכשר בעת בחירת המנות.


שימו לב שמלבד התפריט ישנם גם ספיישלים יומיים שאני ממש ממליצה לנסות, לנו הם השתלבו מעולה בארוחה.


פוקאצ׳ה אלה רומנה (36 ₪), עם קרם חצילים, שום קונפי ופלפל שושקה קלוי בתחמיץ. פחמימה רכה ומנחמת וצלחת ים תיכונית השונה מהפתיחים הרגילים שנמצאים היום במסעדות. #yammmmm

התפריט חלבי דגים, מגוון, מתחיל ממנות ביס קטנות ומתגבר, עם מנות שמתאימות לחלוקה ומשלבות נגיעות איטלקיות, צרפתיות וים תיכוניות, ומנות או טעמים מוכרים עם טוויסטים מסקרנים, שלשמחתי השכיחו את הטייטל הכשר בעת בחירת המנות.  שימו לב שמלבד התפריט ישנם גם ספיישלים יומיים שאני ממש ממליצה לנסות, לנו הם השתלבו מעולה בארוחה.  פוקאצ׳ה אלה רומנה (36 ₪), עם קרם חצילים, שום קונפי ופלפל שושקה קלוי בתחמיץ. פחמימה רכה ומנחמת וצלחת ים תיכונית השונה מהפתיחים הרגילים שנמצאים היום במסעדות. מילה. MILA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קרפצ׳יו מוסר ים (78 ₪), עם עגבניות שרופות, פלפל ירוק חריף, גספצ׳ו עגבניות צהובות ושמן ריחן. הוכח מדעית שזאת המנה שעבורה הומצאה הפוקאצ׳ה. חריפה במידה, עם טעם ממכר ואיטלקי, עליו אחראיות העגבניות, ורעננות עדינה של הדג. #yammmmm

קרפצ׳יו מוסר ים (78 ₪), עם עגבניות שרופות, פלפל ירוק חריף, גספצ׳ו עגבניות צהובות ושמן ריחן. הוכח מדעית שזאת המנה שעבורה הומצאה הפוקאצ׳ה. חריפה במידה, עם טעם ממכר ואיטלקי, עליו אחראיות העגבניות, ורעננות עדינה של הדג. מילה. MILA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

כיסונים מטוגנים (54 ₪), מבצק חלמונים דקיק הממולא בתבשיל של תרד ומנגולד. מוגש עם רוטב פלפלים ושמנת חמוצה. מה יכול להיות יותר טוב ממנות מטוגנות שמצליחות לשמור על קריספיות חיצונית מענגת ומילוי שבכל זאת מרטיב את הכל? גם המטבל של המנה עשה את העבודה מעולה וזה לא פשוט לשדך מטוגן למטבל הנכון עבורו, ובמקרה הזה המשימה הושלמה. #yammmmm

כיסונים מטוגנים (54 ₪), מבצק חלמונים דקיק הממולא בתבשיל של תרד ומנגולד. מוגש עם רוטב פלפלים ושמנת חמוצה. מה יכול להיות יותר טוב ממנות מטוגנות שמצליחות לשמור על קריספיות חיצונית מענגת ומילוי שבכל זאת מרטיב את הכל? גם המטבל של המנה עשה את העבודה מעולה וזה לא פשוט לשדך מטוגן למטבל הנכון עבורו, ובמקרה הזה המשימה הושלמה. מילה. MILA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

ברוסקטה סטראטצ׳לה (48 ₪), עם פרי עונתי (מישמש במקרה שלנו), סלסה ורדה, דבש ואורוגולה. עוד מנה שקנתה אותי, גם כי אני חסידת הגבינה והמתוק וגם כי שילוב המרקמים הוא נכון עם ביס מרענן ומתקתק שמתמשך עם הברוסקטה העננית, הקריספית והמלוחה שמרימה את הטופינג הפירותי. #yammmmm

ברוסקטה סטראטצ׳לה (48 ₪), עם פרי עונתי (מישמש במקרה שלנו), סלסה ורדה, דבש ואורוגולה. עוד מנה שקנתה אותי, גם כי אני חסידת הגבינה והמתוק וגם כי שילוב המרקמים הוא נכון עם ביס מרענן ומתקתק שמתמשך עם הברוסקטה העננית, הקריספית והמלוחה שמרימה את הטופינג הפירותי. מילה. MILA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קרוקט בצלים שרופים (72 ₪), עם רייט דג ים, איולי ליים, פלפל חריף וחזרת. ממשיכים באותו קו של קריספיות עם מילוי מסקרן וקומבינציה של טעמים מיוחדים. הביס טעים, אבל כן אפשר לדייק יותר את המילוי, הרגשתי שחסר לי עוד קצת טעם ואיזון. #yammmmm

קרוקט בצלים שרופים (72 ₪), עם רייט דג ים, איולי ליים, פלפל חריף וחזרת. ממשיכים באותו קו של קריספיות עם מילוי מסקרן וקומבינציה של טעמים מיוחדים. הביס טעים, אבל כן אפשר לדייק יותר את המילוי, הרגשתי שחסר לי עוד קצת טעם ואיזון. מילה. MILA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

טורטליני גבינות רכות (96 ₪), עם קרם דלעת, קציפה של שורשים, אגוזי לוז ופרמז׳ן. אני חושבת שזאת מנה שהגעתי אליה עם המון ציפיות אבל התאכזבתי. התלווה אליה טעם מעושן שלא הצליח להחמיא לה, והטעמים היו יחסית שטוחים, וכן, ציפיתי לטעם חזק וטעים יותר, במיוחד כשהבצק היה מעט עבה והכביד את המנה. #yammmmm

טורטליני גבינות רכות (96 ₪), עם קרם דלעת, קציפה של שורשים, אגוזי לוז ופרמז׳ן. אני חושבת שזאת מנה שהגעתי אליה עם המון ציפיות אבל התאכזבתי. התלווה אליה טעם מעושן שלא הצליח להחמיא לה, והטעמים היו יחסית שטוחים, וכן, ציפיתי לטעם חזק וטעים יותר, במיוחד כשהבצק היה מעט עבה והכביד את המנה. מילה. MILA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

לזניית תירס (82 ₪), עם בשמל גבינות, קרם תירס, תירס בגריל פחם וציר ירקות שרופים. כשקראתי אותה בתפריט היא הצליחה ליצור בי סקרנות ותהייה מה באמת אני הולכת לקבל בצלחת. אבל במבחן התוצאה זאת מנה שלא הצלחתי כל כך להבין, היא לא הייתה מספיק טעימה, טעם של תירס שזה אחלה, אבל אם נדמיין פולנטה, אפשר לשדך לה טעמים יותר עמוקים וטובים, וגם יותר טעימים, גם אם זה אומר שנשלם בבנאליות. #yammmmm

לזניית תירס (82 ₪), עם בשמל גבינות, קרם תירס, תירס בגריל פחם וציר ירקות שרופים. כשקראתי אותה בתפריט היא הצליחה ליצור בי סקרנות ותהייה מה באמת אני הולכת לקבל בצלחת. אבל במבחן התוצאה זאת מנה שלא הצלחתי כל כך להבין, היא לא הייתה מספיק טעימה, טעם של תירס שזה אחלה, אבל אם נדמיין פולנטה, אפשר לשדך לה טעמים יותר עמוקים וטובים, וגם יותר טעימים, גם אם זה אומר שנשלם בבנאליות. מילה. MILA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

ספיישל שיפוד לוקוס (184 ₪), עם טבחה של תרד וכרישה. הדג היה עשוי נהדר, עם קריספיות ועסיסיות מושלמת, והמליחות של הטבחה בתחתית הצלחת הייתה שידוך מוצלח מאוד. #yammmmm

ספיישל שיפוד לוקוס (184 ₪), עם טבחה של תרד וכרישה. הדג היה עשוי נהדר, עם קריספיות ועסיסיות מושלמת, והמליחות של הטבחה בתחתית הצלחת הייתה שידוך מוצלח מאוד. מילה. MILA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

עוגת גבינה אפויה (52 ₪), עם קולי תות. אחד מהספיישלים שכנראה לא ישארו כי הוא הופיע במיוחד לכבוד חג שבועות. כמצופה מדובר בעוגה קלאסית וטעימה, כשמעל החתיכה שקיבלנו הונחו עלי בזיליקום שהפעילו נהדר את החושים. #yammmmm

עוגת גבינה אפויה (52 ₪), עם קולי תות. אחד מהספיישלים שכנראה לא ישארו כי הוא הופיע במיוחד לכבוד חג שבועות. כמצופה מדובר בעוגה קלאסית וטעימה, כשמעל החתיכה שקיבלנו הונחו עלי בזיליקום שהפעילו נהדר את החושים. מילה. MILA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

פנקוטה וניל (62 ₪), סלטון תפוח עץ עם כדורי פנקוטה וסורבה קוקוס. קינוח שהפתיע אותי, ומסתבר שאני ממש בעד קינוחי תפוחים. הוא היה מרענן, קליל וטעים מאוד, עם מרקמים וטקסטורות, כפי שהייתי מצפה לקבל בקינוח טוב ומיוחד. #yammmmm

פנקוטה וניל (62 ₪), סלטון תפוח עץ עם כדורי פנקוטה וסורבה קוקוס. קינוח שהפתיע אותי, ומסתבר שאני ממש בעד קינוחי תפוחים. הוא היה מרענן, קליל וטעים מאוד, עם מרקמים וטקסטורות, כפי שהייתי מצפה לקבל בקינוח טוב ומיוחד. מילה. MILA.הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

מסעדה טובה, לא כזאת שזוכרים שהיא כשרה בזמן החוויה. היא מאפשרת חוויה נעימה בעת הישיבה, וקיימת בה מעטפת שכל כולה מבטיחה לנו, הסועדים, הנאה. ללא ספק הורגש ניהול רציני של המערך גם בגזרת המסעדה והשירות וגם בגזרת רמת הטעים של המנות, והיה יאמ. אז תגיעו, תנסו, אני ממליצה.


מדובר ב#yammmmm


381 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page